VERTINIMAS
Vaiko pažangos ir pasiekimų vertinimo tikslas – padėti vaikui nuosekliai ugdytis ir bręsti kaip asmenybei, nustatant esamus ugdytinių gebėjimus ir numatant tolimesnio ugdymo(si) gaires bei lopšelio-darželio veiklos sėkmę.
Vertinimo procese dalyvauja pedagogai, specialistai, vaikai, tėvai (globėjai).
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, planuodami ugdymo procesą, planuoja ir vertinimą, atsižvelgdami į kiekvieno vaiko amžių, galias, realius gebėjimus ir jam keliamus individualius ugdymo(si) uždavinius.
Lopšelyje-darželyje taikomas idiografinis (individualios pažangos) vertinimo principas, pagal kurį lyginant dabartinius vaiko pasiekimus su ankstesniaisiais stebima ir vertinama daroma pažanga.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašas (Parsisiųsti Adobe PDF formate)
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašas (Parsisiųsti Adobe PDF formate)